Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Löf - 29 augusti 2012 21:18

När matte ska sova då ska inte Izza sova, när matte är vaken ja då passar det banne mig. Lömskheten dyker upp i denna lilla kropp, med röd färg på hela skallen och i en stor tofs längst upp, känner jag mig som lilla My i muminvärlden. Sådär lömsk och inte alls problem att hitta på hyss i massor, smygande, med små ögon och leendet som man inte kan missa, eftersom den breder ut sig i hela facet. Precis så, och kanske ännu lite värre. Jag peppar och taggar mig själv till tusen, är så berädd på att få ge igen från i morse. Och när jag äntligen är framme så får jag bara fram ett litet "Bhu" vad tänkte jag här? Detta skulle ju bli historiskt. Vem blir rädd för ett litet Bhu ????. Och medans jag begrundar detta så har Izza redan fattat och den lilla nippertippan till kisse kan inte ge mig en mer uttråkad pose. Och frågan hon ställer med blicken som jag så sjävklart fattar är " vad håller du på med? Skulle de där vara värre än min rupstrykning, pyttsan så lame"  Jag får helt enkelt buga och bocka och ge upp. Nu har kisse 1-0 i smarthet på bästa väcknings knep och jag kan lika gärna säga det " jag är helt enkelt inte smartare än kisse"


 

Av Löf - 29 augusti 2012 09:30


Vad tittar ni på egentligen? Tycker ni att jag ser ut som ett skyltfönster, där det är öppet för att stirra.? Vad ska man annars göra för att få matte ur sängen? Kom med ett bättre förslag, tills dess sitter jag här med min rumpa.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards