Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Löf - 30 augusti 2012 20:15





Så mycket man slänger, sådant man måste, kanske inte behöver. Och så mycket skräp vi har kvar fast vi borde slängt bort det för länge sedan. Så mycket dessa saker ger oss , njutning , glädje, längtan, omtanke , rarhet, kärlek, mat på bordet, mjölkpaket till en figur på dagis. Eller bara för att vara en miljövän, dvs som livet är..

Men ibland får man banne mig säga STOPP!!!  .....Det är min tur nu, tyst på er!!!.....

Ni har gjort eran grej och så många saker är bara perioder av delar man lika gärna hade kunnat skippat och jämförliga med människor.

Jag har träffat långa, korta,smala, runda, problem med livet, problem med dem själv, stress, ångest, och allt som atlasen inte kan peka ut ännu (ligger lite efter facebook).

Män som kvinnor i alla dessa variationer, och när man tänker efter så slänger man hellre skiten . Man lär sig av deras sida av att vara, men sedan får man banne mig gå vidare.

Det är inte ens lönt att trycka några dar hemma och sedan igen gå ut och le och fatta beslut. Eftersom skräp man inte behöver som toa papper, yes de slänger jag i toan, Eller? fel ute här eller?


Jag samlar iaf inte direkt på skit eller kiss, bajs eller som lillen skulle sagt "Prutt".

Gör ni det, i en liten burk, bara för att titta på?, känna och lukta? Höra om känslan va precis som förut när ni gjorde det?  Hör av er i gästboken isåfall, intressant att se vars atlasen ska uppdatera här next, när den väl gör det!


Livet är som en liten pissmyra, jag väljer att va pissmyran. Liten, lömsk och kan allt själv.

Yepp och denna lilla pissmyra ska nu ta gå och ta en piss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards