Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Löf - 31 augusti 2012 20:19

Det är som tiden aldrig passerat förbi. Som igår, då tiden som den va länge länge sedan. För här sitter vi, jag och mammsen efter en svensk middag och surrar med glädje över allt och inget. Att bara vara hemma, tända ljus och kärlek gör att man smälter ner som 9 år igen då man längtade efter helgmys och Disney dags. Eller en sommar med husvagnen då de va banne me tur att vi hade" tur med vädret" :). Nostalgi ja de är gammal nostalgi som möter nutiden i all sin prakt och skrud. Det är tiden hemma, en plats där man får bara vara alla skapelser man har innom sig och det man blivit genom åren. Nu gosar jag ned mig och infinner mig i nutid men som att tiden var igår.

Av Löf - 31 augusti 2012 19:15

Regnet är antingen en piss eller så vill Gud att vi ska vattna blommorna, Ja vem är jag att döma. Har man inte själv tid så får väl Gud helt enkelt ta över.  Välkommen. Jag tar inte illa upp.

Av Löf - 31 augusti 2012 18:10

Precis, maträtten vi tog över eftersom vi anser att vi svenskar gör det lite bättre. Vi laddar upp för Sveriges national rätt, precis rätt tänkt. Tacos... Mmm känns så svenskt att säga.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards