Alla inlägg den 3 september 2012

Av Löf - 3 september 2012 20:45

Dagen har spridits av solsken utav att få träffa de underbara själar man ej sett till under hela sommaren. Och sedan dessutom få ha det bästa av de bästa hemma, kan inte bli bättre.

Nu mys med en liten hand liggandes i en stor hand, med små andetag i rummet och väntan på en underbar morgon som alltid inleds med en stor kram och kommentaren "vet du mamma, jag älskar dig". Prinsen vet hur en bra morgon ska vara, Helt enkelt, och mamma är så glad över att få dela hela livet med en sådan underbar liten prins.

Och detta är bara beviset på att jag hellre har få Chanel väskor, än flera trasiga h&m bags, för jag sitter med solsken i min hand.

Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards