Alla inlägg den 17 november 2012

Av Löf - 17 november 2012 21:04


 

Jag stötte på denna idag.

Denna som inte syns, har aldrig sett. Men när jag lärde känna denna, var denna underbar.!!!

Denna var allt som ingen såg. Ingen hade trott. Ljuset i dennas nedre ansikte, mörk panna , mörka ögon, och (något), som jag ej vet ännu. Denna underbara denna, trollbinder mig......



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------









 

Jag stötte på denna idag.!!! Denna vet inget, om mitt begär.

 Denna skulle jag vilja spara i ljuset,  denna med hyn som en docka.

Detta ljus!!! med denna hyn och med en sådan glädje.

 Mmmm, vill äta. Vill spara..

Låt denna tro att jag är just bara denna!!















  


Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards