Alla inlägg den 1 december 2012

Av Löf - 1 december 2012 23:15

 


Mina anteckningar har blivit delen utav er. Jag ser mig runt, och mitt rum är "mitt"en natt till, min "Mum", är min och fridis Mum en natt till ,och en dag till, en ängel som går runt i världen. Iklädd en människokropp men med styrka som en supermum ska ha, och jag är så tacksam för att jag fick, fick vara en del som hon så djupt öppnat upp.
Snön är här, "därborta som är hem" och medan jag saknar mitt godaste godis och mina "allt" för hjärtat så känner jag uppror inombords . Mitt medvetna har öppnat upp sig i frågor som jag inte trodde fanns, livet och synen ser klarare i en värld där glädjen utav ( 1 gris utav alla grisar som väljer att vara den lyckliga utav grisar).


När jag känner och ser, inser jag allt som jag åstadkommit, och vid 25 år närmare 26, inser jag att det är väldigt mycket. Jag är den lycklige som klarat och gjort det. Jag inser att jag har så mycket i mitt bagage att jag nu (om jag varit tvungen) kunnat sätta mig ned i min vinröda filt och njuta över hur lycklig jag är utav allt som jag valt, gjort och har åstadkommit i det år som jag levt. Och i samma minut som jag inser det, inser jag även hur mycket tid jag har kvar. Och jag har varken någon stress eller måsten, eftersom jag har allt bredvid och styrkan i mig.


Ikväll tackar jag inte bara de som gjort mitt liv som det varit, idag tackar jag mig själv för att jag verkligen lyckats, och för att jag faktiskt har den styrkan jag förut stog avundansvärt och tittade upp på. Idag säger jag med allt jag har inom mig.
Fy fan vad jag är bra.
Och jag ser fram emot flera år tillsammans med otroliga utmaningar, en stor energi utav förverkliganden och en pågående resa tillsammans med dem som jag håller närmast hjärtat...

Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards