Alla inlägg den 5 december 2012

Av Löf - 5 december 2012 19:13

          
Näe men efter fyra dagar och med någon sorts utav ångestdans med döden och en kopp buljong senare,så inser jag att jag på naturlig väg utan extra kostnad gjort klart min detoxperiod.
 
 
Man kan se det så här, att både få en risig förskyldning och på det vinterkräksjukan, ja det kan lätt hända att man kan se det negativt. Inte omöjligt.
Men men, Håll i er. Det var ju bra att man fick göra bort allt samtidigt, mindre tid att vara borta ifrån...Och dessutom, gratis är gott, det är alltid super gott... Mmmm.
 
Ja det va bra att jag inte medan denna fina vals, insåg vad som egentligen hände. Och det är ju verkligen tur att man då och då får uppleva känslan utav hur det verkligen är att överleva, när man verkligen tror att kroppen ska sluta fungera.
bland var det nog bra att Eva åt det där äpplet ändå, så inte hjärnan och kroppen hade synkat ihop sig som gud kanske hade velat, dvs om gud hade haft tid till att kolla igenom den mänskliga prototypen. Det enda jag vet är att den här männskliga hjärnan skulle ju annars skrikit ut något  ****LÅT MIG GÅ****, före min kropp hade förstått att jag egentligen inte menat det, så skulle en röst höras i bakhuvet.
 
-Your system is now turning off (nej nej, inte så..)
-I dont understand, nej? ( No, no, menar jag,  hallå!!)
- Sorry I could not understand Hallå. (and I´m *off*)

Nu fick jag någotsorts utav "pröva på"  istället, (turn me on and wait) skulle jag kalla den.
Tur att alla beskrivningar mer eller mindre kommer på engelska, det känns som att det blir mindre att ta ansvar för då.
 
 
  
 
 
 
  

Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards