Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Löf - 14 februari 2013 19:15

Tiden är den att infinna alla hjärte-pussar på 24 timmar. Jag älskar alla- hjärtans, för att jag får ge till dem som jag mest håller kär. Och fast kärleken och omtanken finns där varje dag man ses, så när en människa inte förväntar sig, blir det något extra. Och det är problemet, vi förväntar kanske för mycket eller så förväntar vi Inget alls. kan det bli ett mellan ting. Det finns en del av kärlek att ge när det är svårt, det är just kärlek som bygger för dem som bygger en framtid. Och än om de inte hittar, så har jag styrkan att finna den för er, men ibland behöver ni en "puss paus" i verkligheten. Så känn och lev i det lilla. För livet är just så enkelt att kärlek ges där kärlek vinner förtroende att leva i. I ett förtroende som måste byggas och här får ni ta min stafett pinne utav kärleks"mojja" :), medan jag skickar alla mina finaste hjärte tankar till den som jag älskar mest utav hela mitt mamma hjärta.

Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards