Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Löf - 27 maj 2013 00:30

Det finns en dag, en dag och du må ta tillvara på all den tid du har.... Jag hade något, som är inte mitt att ha. Idag och imorgon och jag tänker på henne. Så många ord som jag aldrig sa, och så mycket jag har kvar att ge till dig. Men jag andas och sväljer.. Jag kommer ge de du ej är till min liten, och jag kommer andas och försöka inse att det du är idag, är just överlevnad eller det du egentligen är. Blir ledsen i ögat att min del av hälften ska må dåligt för allt. Men min halva själ det kommer bli bra.. Mina ord som jag skulle vilja säga, fast de ej kommer fram. Jag älskar dig och vi kommer tillsammans ta oss igenom detta. Min underbara halva själ.

Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards