Alla inlägg den 14 september 2016

Av Löf - 14 september 2016 01:10

Det gör ont i hjärtat att behöva, det gör ont i hjärtat att inte kunna ge. Det gör ont i hjärtat när man älskar dem man ska ta tillvara på,och inte kan finnas till inför dem.
Och behöver vara borta.
Det får mig i livet att känna sig liten.
Men tiden kommer och mycket tid finns att se.
Ta tillvara på naturen och se allt runt om dig,vi ser det varje dag.
Alla saker som blommar eller snön som tindrar runt om oss snart.
Dina snöänglar kommer, och vi delar dem tillsammans med allt annat i det som uppstår.
100 % är du, och jag är 100% din, min bästa,i min värld.
Och jag hoppas att du kan förlåta mig att jag inte är nära just nu, Men jag finns och tänker på dig alltid, du är det finaste jag vet. Och du/vi kommer få plocka grönska i skogen och göra nya tavlor som mamma bara väntar att få skapa med dig.
Mitt älskade barn. Det finns en stor del utav mamma och pappa. Men när du är dubbelt så stor, vill jag att du kan berätta och dela allt med oss, gärna inför mig.?
/En mor med känslor,och som just nu jobbar för mycket, men älskar och har hjärtat fyllt utav kärlek.

Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards