Alla inlägg under oktober 2016

Av Löf - 22 oktober 2016 18:39

Jag älskar och är så peppad.
Du är du och du har gjort grymt ifrån dig, jag är så stolt över dig.
Att vara ung mamma har varit väldigt hit och dit, men energi och vilja har alltid funnits än om man ibland velat kräla i leran innan man kommer upp igen.
Styrkan sitter i sinnet och dem som befinner sig runt om när känslan tappar andan

Jag har haft mycket utav det den senaste tiden, att vara själv,att vara där när någon går vidare och kände mig tung, det kändes som ett misslyckande.
Men livet är byggt på misslyckande och skarva kanter att känna för mycket.

Du är inte de skarva kanterna, och det som ses från utsidan är inte verklighet. Fast allt ser så bra ut.

Du är du, och än om man ej agerar professionellt så är det just livet. Du är du. Och du och jag är lika mycket värda att få och vara i det vi vill.
Jag hoppas all lycka till dig min fördom. Och res så långt bort att jag inte måste se dig igen.......

Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards