Alla inlägg under september 2017

Av Löf - 14 september 2017 20:52

Tänker aldrig ta skit igen, jag tänker vara mig själv med människor som älskar mig/oss..
Vara oss och älska varje minut fast det är svåra stunder. Fast svåra stunder blir en lätt stund tillslut och man må ta tillvara på allt posetivt runt omkring sig...

Tänker aldrig titta ned, tittar upp mot himlen och tänker, (finns du ens) . men jag skiter i vilket, jag finns och de som älskar i nöd och lust finns här bredvid..

En dag kommer du ångra dig och när du ser dig själv och dina tankar i din spegel du bildat. Alla tankar, alla känslor. Allt kommer bli stort en dag men då är allt förskent....

Jag tänker inte ta skit mer, jag kommer ta över allt i mig och aldrig ta skit när jag vet det och allt jag är... Hur fantastisk människa jag är och hur grunden bildats...
Jag tar aldrig skit igen, kommer vara mig själv, tillsammans med människor som älskar mig som det jag är, och dem som stannar när det stormar utanför....

Jag ska bara vara mig själv och jag kommer aldrig titta ned igen utan bara titta upp mot himlen. Idag ska ni höra sanningen.
Jag tänker aldrig ta skit igen..
Utan bara vara mig själv...!!!!!!!!!!
Mig själv.......

Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards