Alla inlägg den 22 september 2012

Av Löf - 22 september 2012 20:50

Jag sitter här, där min sida är min sida och haft en helt förbluffande och roande Lördags dag. Dvs precis som de säger i reklamen "överaskning, godis och leksak i ett" , Ja precis. Min dag har varit " godare och godare" .


Jag har levt denna veckan på min Ö, min ö där inte alls något behöver vara som det ska vara, utan bara vara för den jag är, min prins och min kära familj. ( om jag nu ska tro på livet efter döden och karma, då är jag rätt stolt över att jag stog där på statoil "eftersom jag just är där ofta och äter korv" så tror jag att jag valde där och då, den just starkaste mamman bredvid gainomax man kunnat välja ( om man nu tror på karma) Som jag gör.)


Mycket har skett, och mycket är mitt liv att dela någongång till den jag avgudar mest, en liten. Så många sår, så många steg och andetag man andats fast inte luft existerat. Men även så mycket glädje, att man blir knäsvag.


Just efter allt, allt detta av de röda och detta av de svarta.

Hade jag också gärna velat följa dig ned till källaren där du befann dig pappa. ( med lite suddigare syn när du kom upp)


Men, nej tack, jag hade tänkt leva ett tag, och livet är där källaren inte kommer existera i min värld. Dina ärr är inte mina, fast jag förstår. Mina ärr är mitt liv, och när jag ser dem så inser jag att jag hellre springer mitt maraton utan att ta vid din stafettpinne av självförakt.






Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards