Alla inlägg den 1 maj 2016

Av Löf - 1 maj 2016 15:29

Solen ? snö. Sol igen.
Det är så underbart att se alla små ting.
Se , känna och leva i nuet som existerar.
Historien har ju grymt mycket sorg och ledsamhet.
Men nuet har så mycket glädje och fatastiska grejer som bara hoppar in när man minst anar de och behöver.
Grym känsla att bara vara, grym känsla att bli förälskad i något jag aldrig trott förut.
Det är oändligt. Och den energin man får när man väl öppnar upp sig mot allt positivt som finns runt om, de människor som finns, känslan som finns när man gått ? vidare. Och väljer utmaningar. Den är grym.
Jag kan inte säga att jag blivit smartare men mer sund inför mig själv....
Livet är just att leva, och då må man leva riktigt lycklig, för sorg kommer ändå, utan att säga till i förväg.
Så säg inget... upplev det.!!

Presentation


Livet som en oproblematisk värld, där man ler, hinner stryka tvätt, städa, planera, handla, laga både frukost,lunch och middag, diska, hämta och lämna från dagis, jobba och studera, vara sjukt sexig men inte allt för sexig, hinna med att träna, äta rätt,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards